En bra dag!

God afton!
Vilken bra dag detta har varit!
Det har kommit hot från personen ifråga från igår, men för mig är det tomma hot och inget jag bryr mig om.

Idag har jag inte uppdaterat för jag har haft sjukt mkt tvätt hemma, och var tvungen att få det gjort idag. Många skickar iväg sin tvätt till såna där "tvätterier" men jag tycker det känns bättre att tvätta själv. Då vet jag till 100% att jag får hem allt och att det är helt. Förra året skickade jag iväg en tröja som kom tillbaka trasig...
Bättre att sköta sitt eget! :)

Och ikväll är det fest!
Jag ska ut och fira med ett gäng grabbar som jag träffade förra året så det blir kul :) Det blir nog Casablanca som vanligt :)

Och som jag skrev igår, så åkte Kadir och jag till Flash och käkade!
YUMMIE!
Personalen t.o.m gjorde små hjärtan i salladen ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske står i något inlägg men jobbar du i alanya?? Hitta bloggen nyss..är själv mkt i alanya :)

Svar: Nä, jag jobbar inte men "hänger" på Hasir varje kväll ;)
Marre

2013-08-06 @ 20:14:06
URL: http://ayzosaza.blogg.se
Postat av: Mama

Ser otroligt gott ut. kram

2013-08-06 @ 20:16:34
Postat av: Helena

Hej! Jag har läst din blogg ett tag nu och har bott i Alanya i omgångar :) jag åker ner nästa vecka, själv, i en vecka! Det hade varit hur kul som helst att träffa dig och gå och ta en drink, du verkar vara en go tjej och det känns som att man känner sug efter ha läst din blogg :D /Helena

Svar: Så kul :) Tack!Det är bara du kommer förbi Hasir så kan vi tala :)
Marre

2013-08-06 @ 20:48:42
Postat av: Helena

Känner dig! Ska det givetvis stå, blev lite fel haha

2013-08-06 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0