En jävla bra rast!

Afton!
Vilken skön rast då!

Vi drog till ett internetcafé och det behövde jag verkligen!
Medan Kadir såg på någon film kollade jag på massa Big Bang Theory-avsnitt, och jag tror tammefan att hela caféet vände sig om när jag garvade. Jag fick såna skrattattacker och kunde inte sluta! Lite jobbigt läge ;)

Favoritavsnittet idag är ju lätt då när Sheldon vinner ett pris och ska hålla tal, får scenskräck och super sig full.

Och så var man på Hasir igen då!
Får se vad denna afton har att bjuda på :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Härligt med lite Big Bang....Tror jag det att alla tittade, dom förstår väl inte den humorn eller....Puss & Kram

2013-08-07 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0