En ny dans på G

Godmorgon!
Det blev ingen mer uppdatering igår, sorry 'bout that!
Jag och Linda drog med två tjejer till Queens Garden.
Ascool kväll med mycket dans och skoj!

Tjejerna kommer faktiskt från Örebro! Eller en bit utanför, Askersund! Jätteroliga och trevliga :) De ska lära mig "käng-dansen", ska försöka ladda upp videon här men tills dess får den vara uppladdad på FB.

Och jag ser nu att jag inte har några bilder från igår på Q.G, ursäkta!
Bara en massa videor, den enda bilden jag har är denna coola, Pulp Fiction people!

Och nu tillbaka på Hasir!
Nu är det frukost som gäller!

Puss


Kommentarer
Postat av: Mama

Har kikat på FB, den dansen skulle jag vilja se på Hasir när jag kommer hihi..Kram

2013-08-14 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0