Från Nora:

Så kul :)
Ett gäng ifrån lilla Nora är här, hur otippat är inte det?! Den ena känner igen mig från när vi gick i 7-9:e klass! Jobbigt läge när en annan knappt höll koll på någon på den tiden!

Sen är de fyra holländarna här som jag var ute med igår, och det holländska paret som kommer hit varje kväll, samt några bord till.

Shit så trött jag är efter stranden idag, alltså!
Helst av allt skulle jag vilja köpa 3kg godis, ligga i ett svalt rum och se på TV och somna, sakta sakta...
Underbart!

Och idag om en vecka är min mor här!
YEEEEEY!!

(Bilden är från igår)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de är väl de bästa när mamma kommer❤

2013-08-20 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0