Från Palm Beach:

God afton!
Sorry att det vart så dålig uppdatering idag, jag visste liksom inte hur jag skulle få ihop tiden till det.

Riktigt trevliga grabbar det där, på Backstreet Tattoo. En riktigt bra dag med massa chill :)
Vi tog det bara lugnt idag eftersom det var min "första dag med dom", if u catch my drift ;)

Jag fick en fråga ang vad jag gör där. Det tror jag att ni alla förstår men inget jag kan skriva ut pga fel ögon ;)
Men på kvällarna är jag på Hasir som vanligt och så kommer det vara.

Sen kommer ju mamma om ca 10 dagar så då blir det mycket uppdateringar från Ada 1 ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja du ser ju ut att ha det bra, bränn inte upp dig bara. Ja cirka 10 dagar ohh vad jag längtar.. Ska bli så skönt med lite semester.. Puss o Kram

2013-08-15 @ 18:44:26
Postat av: Tina

Gör ni illuminati tecknet?

2013-08-16 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0