GLAD för åsikter!!

Nu är det snart rast, gött!
Jag ska köpa antingen cheeseburgare eller Gözleme, ni kan ju lista ut varför :)

Och jag är lycklig! Två vänner är här på besök, men jag kan tyvärr inte skriva ut några namn än, då de är här för att överraska andra :)

Men jag vart riktigt glad över en sak de berättade om mig.
De tycker att jag som person på bloggen är "kaxig på ett bra sätt" och en mera "jävlar anamma"-person.
Men i verkliga livet så är jag blyg, försiktig osv...
Hihi...

Och detta har jag ju även fått kommentarer om här på bloggen också, men aldrig någon som sagt det to my face. Så det gjorde mig glad :)

Helt ärligt så har jag inte tänkt på hur jag verkar i bloggen. Jag skriver ut det jag känner och tycker. Inget mer med det liksom.
Men mycket, nästan det mesta, kan jag inte skriva ut för folk blir så jädra upprörda och gör mina ÅSIKTER till något negativt, precis som om att man inte får ha några åsikter alls.

Men så fort jag lämnar detta land och påbörjar min bok så kommer allt ut, negativt som positivt. Så är det bara :)

Nu på rasten ska Kadir och jag till stranden en snabbis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0