IDAG FIRAS DET!

IYI BAYRAMLAR på er!
Idag firas sista dagen av Ramadan! Stort firande för muslimer som tagit ramadan!
Som jag uppfattat det genom åren så är det ungefär som våran påsk.
Man går runt till allt och alla och får godis.

Det är inte själva godiset det går ut på dårå men något ska väl barnen få för att kyssa andras händer? :)

Vi har varit runt lite överallt, till Kadirs vänner och släktingar och önskat dem en trevlig dag, och fick frukost deluxe på Norden Restaurant, så nu är min väska överfull med godis ;)
Synd att jag inte köpte med mig några påsar med lakrits hit! Hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Thess

Halloj!

Hoppas allt är bra <3. Blev och tänka på, när du skrev lakrits. Hihi gav serkan sån "pingvinlakrits" på stranden sist åh sjutton va han grina illa och spotta ut... :-) gillade han inte!!!
Kram kram

2013-08-08 @ 14:49:07
Postat av: Mama

Frukost deluxe låter inte dåligt. Hoppas det smakade bra. Samma personal på Norden ?? Är Anne där föresten. Kram

2013-08-08 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0