Men alltså BLÄÄÄÄÄ!!

Hasir är halvfull och rätt så bra med folk... Men av någon anledning är jag sjukt uttråkad ikväll och funderar på att gå hem till lägenheten.

Jag och bartendern har lite olika åsikter vad gäller musiken här och ikväll är det hans musik som dånar.
Med andra ord ingen musik som gästerna lyssnar på, ingen musik som känns igen, ingen musik som får en på glatt humör.

När jag spelar min musik så dansar folket. De skrattar, ler. Personalen är mer glad.
Enough said.

Jag tror att i en sån här restaurant så är det musiken som spelar stor roll (kanske t.o.m är avgörande) för om folket har kul, och som gör att de vill stanna.
Inte ens personalen är roliga ikväll... Helt fel musik alltså.

Och klockan är bara 23...
Fyyyyy så sakta kvällen går!!

Vad tycker ni är viktigt i en restaurant som i Alanya?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Musik och personal givetvis :)

2013-08-03 @ 23:42:23
URL: http://dowhatittakes.blogg.se
Postat av: Anonym

Såklart att musiken avgör till en viss del, sen är det ju utseendet
på själva stället oxå. Jobbar du där i år eller åkte du "bara" (haha) för Kadirs skull. Ha de fint :)

2013-08-04 @ 02:29:45
Postat av: Mikklo

Hejsan marre:) Har följt dig lite i och med jag sj ska resa till alanya 24 aug :) Vad kostar typ öl och dönerkebabs där nere ca?

Svar: Så kul :)En bira kostar på nästan alla ställen 8 lira, det har blivit sjukt dyrt! Men det finns några små restauranger där det kanske är någon lira billigare...
Döner runt lunchtid kostar ca 5 lira :)

Hoppas du kommer till Hasir och hälsar på då :)
Marre

2013-08-04 @ 09:52:21
Postat av: Mama

Klart att musiken spelar stor roll, bra musik, trevlig personal = Nöjda och glada kunder som kommer tillbaka. Kram

2013-08-04 @ 11:16:47
Postat av: mike

Tack för svaret:-) japp kommer in en runda o drar en efes:-)

2013-08-04 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0