Ny dag

God dag! (Antar att det är "förbjudet" för vissa att säga godmorgon vid den här tiden ;) ?)

Återigen så vart det en sen natt igår... Eller tidig morgon eller vad man nu ska kalla det. Men det gick så fort igår... Hela dagen, bara för att det var så bra stämning! :)

Det kom ett ungt norskt par till Hasir igår, när Linda och jag kom tillbaka från hamnen. Det var deras första timmar i Alanya överhuvudtaget. Jätteroliga och festade till ordentligt!
De satt här tills Hasir stängde, vid ca 03.30...

Hihi, och imorse när vi käkade frukost kom killen tillbaka, satte sig i baren och beställde en återställare, Long Island Icetea. HAPPY HOUR dessutom!
Haha!
Han såg inte helt 100% ut alltså.
De kommer nog gå till Hasir säkerligen varje kväll ;)

Och jag har tagit en powerwalk, till Azak Beach som vanligt.
Jävla snyggt hotell egentligen, ett av de fina strandhotellen. Kanonfint. Där skulle jag kunna tänka mig att bo om jag någonsin åker på semester till Alanya, vilket inte är särskilt troligt.

MEN!
Dagen börjar!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Guu jag längtar faktiskt lite tillbaka, men jag lovad faktiskt mej själv nu att jag intë kommer o göra det om jag nu inte hittar en grymt billig resa ngn gång!
Nästa gång blir i april när vi tar egyten ist ;)

Kramar

2013-08-11 @ 13:52:52
URL: http://www.improudofwhoiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0