Nytt inne :)

Vilken skön kväll det var igår!
Basket och chill med Sam, sen sitta med mina 2 danskar. Helt ok alltså :)

Ikväll blir ännu bättre för ikväll ska vi FESTAAAAAAAAAA!!

Det tycker jag låter bra :) Sam anser att vi fortfarande, efter 3-4 veckor, har en "vägg" mellan oss som måste rivas. Men det är väl normalt? Vi har ju bara känt varandra i några veckor! Men jag är sjukt glad över våran vänskap :)

Och inatt när jag och Kadir kom hem (kl.03.00) ville han se på TV men jag kraschade i sängen direkt. Han kom efter ca 1 timme och nästan grät!
Filmen han såg var självklart "Ghost" och han var helt förstörd, stackarn!
Bara att trösta :)

Och imorse väckte han mig tidigt för att åka ut och leta efter ett par solglasögon till mig!
Helst ville jag ha ett par UTAN något märke, eller så simpla som möjligt men eftersom det knappt finns så vart det ett par Prada-brillor.
Se så snygga de är!
(Fast jag funderar på att gå till en optiker och beställa äkta varor istället.)


Kommentarer
Postat av: Mama

Snygga !!! Kan förstå att du inte ville titta på TV klockan 3 inatt, då sover normalt folk. Ghost är ju jättesorglig, kan förstå att Kadir nästan grät. Tur att du fanns och kunde trösta hihi. Kram till er..

2013-08-02 @ 12:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0