Saknar SNÖ?!

Godmorgon!
Alltså det är lite svårt att lämna semesterfirarnas lägenhet om nätterna, när Kadir slutar på Hasir. De har ju AC'n på hela tiden och en sån har ju inte vi i lägenheten vi hyr.

Så att lämna en sval lägenhet, och komma ut i luften som är dubbelt så varmt och sen komma in i våran lägenhet som är ÄNNU varmare gör det riktigt svårt att sova om nätterna. Det märker jag nu när jag är i deras lgnht hela tiden ;)

Idag ligger de på stranden men som jag sa så är det lite jobbigt för mig att vara på stranden just denna vecka ;) så jag håller mig på Hasir några dagar till, sen är det FULL TIME SEMESTER!

Och jag ska börja leta efter en biljett hem nu också... Börjar ju bli dags snart? Och med alla oroligheter som händer nu, USA som närsomhelst kan bomba Syrien osv...
Känns lite oroväckande alltså.

Nu är det frukost!
Puss
(Bild tagen från balkongen inatt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0