Skrev autograf igår

Godmorgon!
Shit vilken kul kväll det var igår!
Jag satt med ett underbart norskt par, hur roliga som helst och de var en totalkopia av mig själv! Vi hade samma humor, samma intressen, samma musiksmak och en massa annat :)

Så synd att de åker hem idag :(

Efter det gick jag, Sam och 3 danska tjejer ut på Casablanca där servicen alltid är på topp! Klart det bästa stället :)

Klart roligast var direkt när vi kom dit och jag sprang iväg på "the ladies room", och det första jag fick göra var att skriva autograf :)
Senare hoppade Sam upp på baren och körde sin shake, det var riktigt kul att se! Bildbevis finns men ska höra om han vill att de bilderna ska ut eller inte ;)

Nu ska jag ta en promenad!
Puss på er sunshines :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0