Värdelös festkväll

Godmorgon!
Det vart lite dålig uppdatering de senaste dagarna... Det är för att dagarna här ser ju likadana ut hela tiden så idéerna försvinner.

Igår under middagstiden på Hasir drog jag och Sam till basketplanen igen, efter ett kom även Kadir in i bilden och senare gästades vi av Sam's danska gäster som spelade skiten ur oss alla! Lika bra att ge upp...

Det slutade med utgång... Jag och 5 danskar. Vi började på The Doors som var alldeles för överbefolkat, skittråkigt så vi drog efter ca 40 minuter.
Då hamnade vi på Havana Club och det var lika tråkigt det. 2 ryska tjejer kom fram till mig och ville att jag skulle dansa med dom... Och de pratade ryska med mig?! När jag sa att jag inte fattade vad de sa förklarade de att de trodde jag var ryska... :(

Efter det drog vi till bästa Casablanca! Där var det enda stället som kändes bra, jag gillar inte klubbarna alls alltså!

Kom hem strax vid 4 och möttes av en mysig Kadir :)

Nu ska jag ner på stranden med 5 danskar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0