Vilken afton!

Godmorgon!
Idag är jag lite seg alltså.
Inte bakis, bara seg och trött och grymt törstig! Blev lite Queens Garden igår ju :)
Och det var sånt röj på Hasir igår! Sjukt mycket dans och tokigheter ;)

Jag träffade en ypertrevlig (läs: hetare än synden) tysk på Hasir igår kväll också.
Han kom ensam till Hasir då resten av hans familj var på hotellet, han satte sig i baren och ville bara ta en bira och snacka lite och VEM är bästa sällskapet?
Oooojaaaa.

Efter Hasir (01.00?) drog Lindas gäng vidare till Queens Garden, och jag hängde på såklart :) Tysken hängde också med.
Så vi var 14 pers på Queens och hur kul som helst!!


Kommentarer
Postat av: Mama

Våra peruker finns kvar ser jag hihi. Men var är sverige hatten ? Saknar den...Puss

2013-08-24 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0