Vill ha:

Godmorgon sunshines ❤
Varm och skön dag idag med, jag är på topphumör och vet ni varför?
Jag får så mycket support från alla på Hasir, som stöttar mig så otroligt mycket. Lyckligt lottad är jag nu :)

Nu sitter jag här och väntar på frukost, sen funderar jag på lite shopping faktiskt :) jag har hittat några toppar och andra saker som jag ska köpa, iaf innan jag åker hem!

Jack Daniels-märket har jag alltid tyckt är snyggt, ända sen jag gick min bartenderkurs i Stockholm och det är några år sen alltså!
Jag ska inte ha de i neonrosa, men i svart och färger som man kan använda hemma i kalla Sverige.


Kommentarer
Postat av: Mama

Oh va gulliga dom är på Hasir, så skönt att höra. Du kan vänta med att köpa dessa kläder till jag kommer så ska vi titta på det :) Puss & Kram

2013-08-09 @ 12:23:47
Postat av: Alvis

Åh, vilka snygga tröjor då! Och vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Har en frågestund runt 13:15 tiden, FRÅGA GÄRNA!

Ha en bra fredag och helg, Kram! ^^

2013-08-09 @ 12:40:49
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Postat av: Thess

Merhaba sunshine :-)
Vi kanske kan ta en shoppingvända när vi kommer oxå.
Ha en fantastisk helg!

Kram

Svar: KLAAAAAART vi ska! :D
Marre

2013-08-09 @ 13:07:20
Postat av: Marthe

Hei! Jobber du på denne restauranten og får lønn eller er det bare at kjæresten din jobber der - aldri helt skjønt det. Bra at du oppdatere så ofte :)

Svar: Jag jobbar inte, jag är här för Kadirs skull :)
Marre

2013-08-09 @ 16:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0