2:a advent

Godmorgon!
2a advent idag! Satan så fort tiden går, va.
Jag tror inte det blir något Stockholm denna helg, finns 2 andra saker som sker som vi lär göra, och tyvärr kan jag inte skriva ut det här än ;)

Nu är all julbelysning uppe iaf, nu återstår alla tomtar och annat tjafs ;)
Kadir verkar inte riktigt reagera på belysningarna runtom längre, han tycker de har funnits enda sen han kom så nu är det liksom vardag och såhär han kommer minnas Sverige.
Såhär ser vår lägenhet ut utifrån i kvällens mörker:
Jag har aldrig påstått att jag är den bästa fotografen, men ibland tar jag jävligt bra bilder.
Den här är inte en sån.

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första advent...

2013-12-02 @ 08:37:55
Postat av: någon från lindesberg

Hahahaha är du riktigt seriös kvinna? Det är andra december, men inte andra advent... omg

2013-12-02 @ 10:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0