Igår skaffade vi julgran

Godmorgon!
Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat på någon dag eller två...
Kadir och jag har legat i en fight i två dagar så det har liksom inte vart så mycket att berätta.

Jag tror kraken har hemlängtan.
Men igår fixade vi det så nu är det lugnt...
Och mamma är ju helt galen i julen alltså! Igår var det dags att klä JULGRANEN!
Jag tycker det är waaaaaay to early men enligt henne så "har många andra klätt granen, så det kan vi också."

Vi har ju självklart ingen riktig gran, (hej granjanne som börjar barra innan jul).
Så det blev att vika ut granen och klä den igår kväll.




SPREAD THE X-MAS SPIRIT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men är de inte tänkt att Kadir ska bo här så småni gom?

Svar: Jo, om han trivs. Det är ju som sagt ett test.
Marre

2013-12-11 @ 15:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0