Mot huvudstaden

Godmorgon!
Den här helgen kommer bli kul... Vi ska nämligen till Sveriges HUVUDSTAD, underbara Stockholm.

(Detta gör mig lite upprörd alltså. Räknas vi över 25 som pensionärer?)

Tåget går vid 12, och Kadirs "extramamma" möter upp oss på Tågcentalen. Vi ska bo hos henne under helgen.
Jag ville bo på hotell men det tar vi nästa helg, då vi också ska till Stockholm.
Eller nä, på torsdag-fredag ska vi vara där och bo på antingen Sergel Plaza (min morbror jobbar där), eller på Grand Central. Men det tar vi då ;)

Jag hade ställt larmet på 8, men eftersom jag (tydligen) är en morgonmänniska sen jag började på DJ så kunde jag inte sova mer.
Lika bra att börja packa, fixa ett face och allt annat nödvändigt viktigt :)

Så de som vill träffa oss i helgen får höra av sig på ett eller annat sätt, det är lite svårt för mig att hålla koll på vilka som bor i Sthlm osv... Ni förstår.

UPP MED TUPPEN NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0