Nytt husdjur!

God dag!
Hihi, det blev inte så mycket mer uppdatering igår.
Sorry.
 
Det kommer nog inte bli så mycket uppdatering idag heller då jag måste sitta på DJ till 16.30 och direkt efter det ska jag skjutsa Helenas son till sin (d******a) pappa...
Stackars Kadir får vänta hemma hela dagen, ensam. Eller ja, tills efter DJ iaf, han ska med till vart-vi-nu-ska-skjutsa-Liam.
Han skulle ta en promenad in till stan men just då började det både regna och snöa, så det blev en kort promenad.
 
Jag har förresten hittat mitt nya husdjur jag ska ha efter mina nuvarande katter!
Jag ska köpa en Savannah-katt!
Fanskapen blir lika stora som en normalsized hund.
Se bara vilket vackert djur:

Helt otroligt vilka vackra katter!
Och de räknas verkligen till katter också, fast jag själv skulle nog tro det vore någon baby-vild-från-djungel-katt.
 
En sån ska jag iallafall ha senare i livet!
Sen har jag alltid velat ha en dvärgsilkesapa, eller fingerapa.

Jag DÖÖÖÖÖÖR så söta de är!
Undra om herr turk kan tänka sig något sånt? ;)

Kommentarer
Postat av: ...

savannah katten är olaglig att ha som husdjur i Sverige. endast laglig som husdjur i Amerika. läs på lite

2016-01-05 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0