Tips på julklapp, tack!

Godmorgon!
Alltså jag behöver hjälp!
Jag vet inte vad jag ska köpa till Kadir i julklapp!

I flera år har familjen struntat i julklappar då man egentligen bara får sånt man inte vill ha. Det man vill ha kan man ju köpa själv!

Men i år blir det iaf någon julklapp, och jag har ingen aning vad jag ska ge Kadir.
Så jag tar gärna emot tips...!

Min moster ska till stugan på Lanzarote över nyår, 2 veckor.

Jag tänkte ge Kadir och mig själv en resa dit, komma bort från det tråkiga vädret och allt annat en vecka.
Men PRISET var ju ett skämt!

6000 spänn för bara flygstolar?!



Spanien ingår ju i Schengen så vi kan resa dit om vi vill... Men som sagt, PRISET!

Så tips på julklapp?

Kommentarer
Postat av: maud

Hej,kolla div charterbolag,det finns väldigt billiga "paketresor",även billiga flygstolar,till Kanarieöarna.Riktigt billigt.Mvh Maud.

2013-12-03 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0