Inte ens förvånad?!

Oj Satan i gatan vilken kväll det var igår!
Jag, Helena, Love, Tom och Wickis som vanligt och det slutade med en bilfylla i Örebro.
Först satt vi hos Helena och drack, jag och Love löste våran fight som legat i någon vecka och en massa bra musik samt telefonsamtal med någon Paul från Farmen?!

Sen styrdes bilen till Örebro.
På vägen ut från Linde kom vi på den briljanta idén att skjuta våra raketer.
Vi höll på att spränga bilen då raketen ändrade riktning och flög mot oss.

Ääääh, jag tar den kortfattade versionen:
Sprängde nästan bilen.
Startade matkriget inne på Mc.Donalds.
Ville ta oss in på porrklubben Klubb Eden.
Åkte förbi Bandidos gamla lokal för att få autografer...
Polisbilen tänker jag inte kommentera.
…………


Allt detta berättade jag för Kadir och det enda han svarade var "oj, så mycket på en kväll! Men det är väl normalt med alkohol i kroppen".

Det som stör mig är att han inte ens blev förvånad över explosionen utanför bilen?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Galningar!

2013-02-09 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0