Såhär dagen efter...

Äntligen ätit lite mat och börjar känna mig som en människa igen!
Tur det för snart är det dags för BASTU!!!

Hur underbar skönt är inte det?

Jag brukar utnyttja värmen i bastun till lite nytta faktiskt! Jag har håret i hårinpackningar och sitter med håret i en handduk och ser ut som något turban-liknande föremål. Det gör verkligen underverk för torrt hår!

Sen tar jag även med mig en bodyscrubhandske (a'la turkish Hamam-style). Perfekt när huden är lite uppvärmd sådär!
Man känner sig som en ny människa vilket kan behövas fint idag :)

Jag menar, se bara så snygg jag är idag! I'm going Miss Universe! ;)

Har ni något tips på vad man mer kan göra i bastun??


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tips!:)

Men varför sätter du upp det i handduken istället för att låta de hänga bara.. Mer effekt?:)

Svar: Hihi, jag har bara hört att det ska ge mer effekt om man tillsluter håret med en handduk, sen om det stämmer har jag ingen aning om. Men det hjälper oavsett, och så är det skönt med handduk så det inte rinner ner på ryggen :)
Marre

2013-02-09 @ 17:30:10
URL: http://annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0