Alanyablogg

God afton!
Jag ligger här i sängen med en skadad rygg från pulkaåkningen inatt, men det är inget ämne jag tänker ta upp nu ;)

Jag har många ggr fått frågan om jag kan nämna andra Alanyabloggar, and guess what!?

Jag har fastnat för en Alanyablogg, the one and only!

http://alanyaplayers.wordpress.com

En blogg för alla stackars tjejer som träffar någon turk och får tillräckligt med uppmärksamhet och därmed tror att hon är något speciellt för honom.

För come on.. Vi vet ju alla hur det ligger till?! Hihi.. (Med undantag för oss som faktiskt har hittat guldklimparna i Alanya).

Den här bloggen är alltså tjejer som skickar in sina egna berättelser hur de träffat turkar och blivit lurade på både det ena och det andra (mest pengar och sex), berättar exakt vad killarna heter, var de jobbar och deras knep de oftast använder.


Väldigt bra blogg!
Varför kom inte JAG på idén till denna blogg?! :D


Kommentarer
Postat av: janine

visst bloggen är kul :), men å andra sidan hänger de ju även ut de stackars tjejerna också.

2013-01-13 @ 22:08:36
URL: http://beautifullife.myshowroom.se
Postat av: Madeleine

Den är klockren! Sanningen svider för vissa..:)

2013-01-14 @ 08:49:12
Postat av: Totten

Tack så jävla mycket för tipset!! Denna kommer jag Sprida!

En tjej med man i turkiet...

2013-01-16 @ 03:08:09
Postat av: Susanna

Jag tycker den bloggen enbart är elak och förnedrar både killarna och deras flickvänner. Vad är det som säger att det som skrivs är sant? Bara för att EN person säger att det är så?

2013-01-18 @ 17:46:44
URL: http://finest.se/susana
Postat av: Anonym

Jag bara älskar denna blogg!!

2013-01-22 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0