Back to school...

Fy fåglarna vilken rolig dag det har varit!

Jag har varit i Linde hela dagen och var även tvungen att springa ner på gymnasieskolan för att få mina slutbetyg från Omvårdnadsprogrammet, så jag kan skicka dom till Norge :)

1. Helena och jag vandrade genom hela skolområdet letandes efter rektorsexpeditionen. Hittade efter ett bra tag men hon var tydligen på lunch.

2. Vi missade "rökning förbjuden på skolområdet" så Helena gick öppet och fick ett gäng blickar.

3. Min gamla lärare såg oss och kände igen mig direkt och Helena fick panik och gömde ciggen bakom ryggen.

4. Nervösa som vi redan var över att min lärare skulle se ciggen så hyperventilerade vi skapligt, och till råga på att körde en polisbil upp bakom ryggen på oss.

5. Min gamla lärare såg lite fundersam ut där vi stog och sparkade i backen som två nervösa kossor. Vi lyckades iallafall.

VAD tusan gör en polisbil inne på skolområdet?!
Och självklart ska det vara våran lycka att det skulle ske just då...

Sen var det dags att träffa rektorn.

Dock måste jag erkänna, att sitta på en liten stol utanför rektorns rum fick tillbaka många känslor och minnen ;)
Man kände sig som i "the good old times". Nästan så man skämdes.

BUT WE DID IT! Jag har mina betyg!


Kommentarer
Postat av: Alanya

Did anyone tell you that you look stunning! Absolutely gorgeous !

2013-01-22 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0