HALLÅÅÅÅ

Hallå!
Dålig uppdatering, I know. Men jag tackar er alla att ni fortfarande hänger kvar! :)

Nu händer det grejer här!
En tjej som jag träffat i Alanya, (stammis på Hasir) och jag funderar på att dra till Norge och jobba! Vi har samma utbildning, vi har alla papper klara osv. Jättetrevlig tjej verkligen! Tror vi satt i telefon i 2 timmar igår och prata om allt och inget.

Och nu ska jag på en annan jobbintervju på Onsdag! Jag är ju inte fast anställd på restaurangen än.
Jag kan tyvärr inte säga än vart intervjuen är, men kan säga så mycket som att ALLA känner till den kedjan :)

Och imorgon ska jag jobba på Folkan igen. Ett band som heter Dazed har släppt nytt album och ska uppträda på Folkan. Kan bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0