Kul afton

Godmorgon!

Vilken rolig kväll det var igår!
Det var bra med folk och vi hade båda våningarna öppna. Vi har skaffat ett Black Jack-bord också såsom någon känner sig manad att vilja jobba som croupier hör av er till mig :)

Både Walker och Dazed var riktigt bra!
Det var inte ofta man hann springa ib och kolla på uppträdena, men de (två) få gånger bag gjorde det var det bra tryck i publiken :)

Innan stängning var det en snubbe som fick för sig att han skulle ha mitt nummer. Och mogen (läs: sarkasm) som han var så skickade han sin polare till att meddela mig.

Eeeeeh, big no-no.
Jag drog den ena ursäkten efter den andra eftersom de inte gav sig. Till slut hjälpte snälla ordningsvakten David dom att hitta utgången.

En bra kväll!

Nu tycker min bebis Diesel att det är dags att kliva upp ur sängen också... Och med klorna så nära strupen gör jag som han säger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0