Man måste öva på pulkaåkning

Godmorgon!

Inatt har det inte blivit mycket sömn kan jag säga! Min rygg dödar mig långsamt och jag kan inte ligga direkt på ryggen utan får ligga på sidan och hoppas på det bästa.

Sååå...
Vad var det som hände i Lördags nu då?
Jag anlände vid 15-tiden och de hade redan korkat upp.
Själv tänkte jag att det skulle bli lugnt för min del så jag drog ut på tiden lite.

Senare kom Carro med lax, yummie! Sen kom grannen in och bjöd på Dooleys, och rätt som det var var klockan över 22 och vi satt i bilen mot pulkabacken.

Det fanns en ramp som lutade i ca 70 grader och självklart var jag uppe i den.

Kortfattat:
Helena sträckte musklerna i höften.

Jag och Love gjorde karriär med tefatet och jag voltade över honom. Och som ni nu har förstått är min rygg i samma kaliber som en 80årings...

Pontus och Tom har blåa pungkulor efter ett viss hopp med boben. Tom kräktes också.

Isa's vader är förstörda.
Wickis bils bakruta exploderade.

Jag tackar högre makter att det inte är snö året om.

Nu kommer snart Magnus och hämtar mig. Vi ska en sväng till Lindesberg och hämta personbevis till mig...
Vet ni varför?
JAG SKA TILL NORGE IMORGON och få mina papper därifrån så jag och Elinor äntligen kan börja jobba i Norge!!

WIIIEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0