Min första hela nattsömn på länge

Godmorgon!
Vet ni? Jag tror att jag äntligen börjar få tillbaka min nattsömn igen!
Iofs, igår tjafsade Kadir och jag lite, men han ringde och bad om ursäkt innan jag somnade så natten vart lugn där iaf :)

Och vad gäller Selman, (flairbartendern på Mango) så törs han knappt inte skriva mer till mig då jag råkade hosta ur mig att jag undrade vad hans (turkiska) flickvän skulle säga om detta.

Hehe, lite elakt kanske men nu är det så och hans sista ord till mig var "vi kan vara vänner om du vill"..
Say what?!
Det ska inte komma några Alanyakillar och tro något om mig inte! Glöm det...

Nu ska jag greja lite sen åka till Lindesberg.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0