Ny tandkräm

Dags för kvällsmys!
Det har varit en lång dag. Det som bara skulle ha varit en tapetsering-dag blev allt annat! Den satans bilen var ju tvungen att sätta sina spår också...

Men nu är det klart och imorgon ska jag slipa bort spacklet! På Lördag kommer min kusin och hjälper oss med tapeterna :)

Förresten!
Jag har börjat använda en ny tandkräm också. Min moster har just kommit från Lanzarote och hon köpte med sig Aloe Vera-produkter, bl.a Aloe Veratandkräm. (Aloe Vera är bäst från Spanien enligt mig! Jag köpte det i Turkiet och vart så sjukt missnöjd!)

Någon som använder Aloe Vera-produkter?


Kommentarer
Postat av: Marthe Langholm

Jeg bruker en del forskjellige aloe vera produkter, da jeg jobber innen Forever Living som selger kvalitet produkter fra Aloe Vera :)
Skal flytte nedover til Alanya om akkurat 1mnd, å da skal jeg være forhandler for produktet der nede :)

2013-01-24 @ 20:49:20
URL: http://mlangholm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0