Shoppat lite :)

Vilken trevlig dag!
Helena bestämde sig för att köpa en ny telefon så vi drog till Örebro igen!
Hon köpte en HTC-någonting-något.

Skitsnygg!
Jag förstår att hon köpte en ny telefon, den gamla var ju skrot och funkade inte. Den var helt klart nödvändig!

Jag köpte också väldigt nödvändiga saker, om jag får säga det själv!

Egentligen var jag bara ute efter en större donut till håret, men under tiden råkade jag hitta en jättesnygg topp till sommaren :)
Så en topp och en donut av storleken större än jag har nu.

Sen hittade jag två skal till telefonen.

Sen hittade jag två par örhängen, och jag var tvungen att köpa båda för jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha de långa eller lite kortare.

Sen hittade jag en ÄNNU större donut.
Och till sist ett jätteläckert armband.

Toppen visar jag en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0