Bra drag i hamnen

Shit så konstigt det kändes igår!
Hasir stängdes jättetidigt och Kadir och jag skulle ta en promenad i hamnen.
När vi lämnade Hasir insåg vi att alla andra restauranger också var stängda...

Så konstigt.
Men så gick vi till hamnen och blev ståendes ovanför klubben Bellman.
HAHA!
Där var det röj vid skumbadet!
För er som inte vet, så har Bistro Bellman en övervåning där även mr. Dj står, en bar och en fontän med skum.
Där var det ett gäng svenskar som levde rövare JÄVLAR!
Vi stog ovanför i säkert 30 minuter och bara skrattade.

Men dra mig baklänges och påstå att jag går framåt, så mycket folk det var ute i övrigt! Crazy Horse var så fullt så folk stog utanför på gatan!

Jag tog en bild uppifrån allt och hoppas ni ser folkmassan ute på bargatan, Robin Hood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0