Det finns hopp ändå!

På rasten idag gick vi till hamnen och tittade lite. Vi gick till den där vackra vattenparken som ligger bakom Garagebar, och vilken lycka!

Mitt i allt har Alanyas regering slagit upp en KATT PARK! En liten park med hus, vatten, mat, leksaker... Och jag hittade de mest underbara sötaste kattungarna EVER!

Gud så varm i hjärtat jag blev av detta. Det var typ det sista jag trodde, att de brydde sig så mycket om djuren att de öppnat en kattpark! Massa hus fanns det, mat och vatten. Och utanför och runt om är det kattstatyer och målningar av katter.

Jag älskar't!


Kommentarer
Postat av: Therese

Så søtt av deg å legge ut ett innlegg om oss !:)

2013-07-21 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0