En väldigt trött Marre

Alltså FYYYYY vad skönt att jag inte gick ut igår!
Det skulle bli utgång med en massa danskar bl.a men de var så otroligt fulla och jättejobbiga så jag satte dom i en taxi och gick tillbaka till Hasir.
Jag har redan lekt reseledare en ggn den här veckan ;)

Det gänget lämnade Hasir vid 01.15 ca och efter det försvann de flesta.
Jag var sjukt trött så medan Kadir och de andra gjorde klart för stängning la jag mig på soffan och råkade somna.

Klart Kadir passade på när han hittade min tele:


Kommentarer
Postat av: Mama

Det ser inte så jätte bekvämt ut på den lilla soffan. men är man trött så kanske det inte spelar någon större roll. Puss och hälsa Kadir.

2013-07-30 @ 12:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0