En vecka idag!

Godmorgon!
Idag är det en vecka sen jag överraskade alla och kom till Alanya :) Vid den här tiden närmade vi oss Arlanda flygplats :)

Igår var en riktigt lugn kväll på Hasir. En norsk väninna kom och hälsade på och bjöd mig på Margaritas :) yummie yummie!

Hon är dessutom bartender i Norge och har tävlat inom ämnet och om jag har förstått det rätt så är hon bland de bästa i Norge som tävlat :) Och hon älskar Margaritas och att hon tyckte våran bartenders Margaritas var underbara är ett jätteplus ju!


Och det satt ett gäng tyskar här som var hur gulliga som helst. Riktigt roliga och drack hur mycket som helst.

Jag kanske ska klargöra en sak:
Jag JOBBAR INTE. Det är folk som kommer fram till mig och pratar osv :)

Nu är det frukost!

Kommentarer
Postat av: Mama

Tänk det känns som om du har varit borta längre. Långtråkigt hemma !! Kul att folk kommer fram och börjar prata då kanske tiden går lite fortare för dig. Här hemma går den just nu väldigt sakta tycker jag. Ha det så bra.

2013-07-12 @ 12:18:19
Postat av: Anonym

Jaaaag vill oxå va där NUUUU!!! Tror mig veta vem du pratar om fick MMS igår från henne, hmmm (retsticka) :-). Ha det underbart, så hörs vi.

Hälsa och kramisar

2013-07-12 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0