Framtidsplan ?

Jaja... SKITMORGON men inget att göra åt saken. Jag ska bli som dom, ta det jag vill ha. Så får vi se hur deras reaktioner blir :)

Men vet ni?
Jag har i lite mer än 2 år funderat på att skriva en bok.
Fast jag vet att om jag gör den boken så kanske jag inte ska besöka Turkiet igen. Jag har egentligen så sjukt mycket att få ut men som skulle vara galet att skriva ut på bloggen pga fel ögon som läser, och lite annat.

Men eftersom jag har talat om för Kadir och alla andra att detta är mitt sista år i Alanya så funderar jag faktiskt starkt på att skriva den här boken. Sen är det upp till Kadir om han vill vara med mig i fortsättningen eller inte, och då är det Sverige som gäller.

Boken ska vara djupgående, visa mina riktiga upplevelser härifrån som inte kommit ut på bloggen, mina riktiga känslor, människor, kulturen, religionen... Allt.

Boken ska enbart handla om mina 4 år i Alanya, och nu berättar jag inget mer om det.

Vad tror ni?
Vore det en bra idé?


Kommentarer
Postat av: Hen

Klart du ska skriva! Jag bloggade själv när jag bodde där, men jag skrev ut i princip allt. Dock utan namn. Och jag var dessutom med on sjukt mycket mer galna grejer än du.
Folk där har ingen skam i kroppen så man får ingen värre reaktion bara för att man skriver mer. Dom flesta reagerar lika mycket/lite oavsett.
You go girl!

2013-07-25 @ 13:54:53
Postat av: Hen 2

Håller med. Skriv boken! Jag kommer läsa den iaf! Varför vill du inte tillbaka till alanya? Vad händer med ditt förhållande?

Svar: Jag har haft sjukt mycket problem här nerePga bloggen, med både befolkningen och annat.
Jag trycker på otroligt mkt insider info som jag inte törs skriva ut.

Kadir får denna sommar på sig att välja mellan mig i Sverige eller sitt liv i Alanya. Jag har tröttnat på skiten och vill inte ens vara här. Jag kommer enbart för hans skull :)
Marre

2013-07-25 @ 14:16:23
Postat av: Anonym

Klart att du ska skriva! Du ska alltid göra det som du känner fört! En del saker om alanya/turkiet behöver få komma ut! Många människor blundar för allt som händer

2013-07-25 @ 14:48:10
Postat av: Mama

Skriv inget så länge du är kvar i Alanya. Allt kan ju hända då det vet du. Ta det när du kommer hem i så fall. Puss

2013-07-25 @ 17:07:11
Postat av: Anonym

jaaaa gör de=)

2013-07-25 @ 17:14:02
Postat av: Mama

Du ska inte titta på vad "Anonyma" skriver. Kan vara folk som vill dig illa, och som vill att något otrevligt ska hända dig.

2013-07-25 @ 17:53:16
Postat av: Lene

Åh så skoj! Den skulle jag läsa direkt! SKRIV!

2013-07-25 @ 18:04:33
Postat av: Jessica

Det skulle vara jättekul om du skrev :) jag skulle absolut vilja läsa!

2013-07-25 @ 20:08:42
Postat av: Anonym

Varför har du haft mycket problem pga bloggen? Många alanya tjejer bloggar ju. Och du har väl aldrig skrivit nåt elakt?

2013-07-25 @ 20:30:30
Postat av: Sissel

Blir gøy hvis det noen gang kommer en bok. Interessant å skulle lese om noen andre sin oppfatning av Alanya som er helt ulik min egen oppfatning som bor der hele året. For meg er Alanya som en helt vanlig by uten så mye styr og dritt som skjer så jeg vet ikke av så mye dritt anna enn at det er mye drittsekker av noen mannfolk.

2013-07-26 @ 13:35:31
URL: http://hayatiim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0