GÖZLEMEEEE!!

Alltså personalmaten på Hasir idag var så värdelös att den inte gick att äta, så Kadir och jag åkte upp till Kale och åt Gözleme ❤
Där kan vi snacka god mat!

Resten av rasten åkte vi hem och grejade i lägenheten för jag hade sån sjuk huvudvärk.
Men nu är det bara lite dåsigt :)

Nu är klockan snart 20.00 och middagsgäster rullar in.
Känns som att det kan bli en bra kväll :)
Men vi alla vet ju hur det blir när jag gissar på något - säger jag att det blir en bra kväll så blir det kasst, och tvärtom.


Kommentarer
Postat av: Mama

Så gott med Gözleme. vill också ha. Dricker du för lite vatten eftersom du får huvudvärk så ofta..kram

2013-07-31 @ 18:56:36
Postat av: Anonym

Varför är personalmaten på hasir så dålig? Varför ger dom inte er go mat?:)

2013-08-02 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0