I'm on fire...

Mjahaaaaaa... Kvällen har bara börjat och jag är vrålhungrig, och blir det kebab till middag IGEN så blir jag galen... Tror vi har fått kebabrulle 3 kvällar på raken nu?!

Visst är det gott, och 1000 ggr nyttigare än kebabrullarna vi köper hemma i Sverige. De här innehåller inga feta såser, däremot är brödet kanske inte det bästa. Men de innehållet typ 97% sallad och 3% kyckling eller kött :)

Så det är nog ingen risk att man går upp i vikt pga maten iaf! ❤

Nu väntar jag på att Kadirs uncle med fru ska komma! Alltid lika trevligt när de kommer.

Och jag brinner!! Efter bara 2 timmar på stranden känns det som att min hud brinner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser lite uppbränd ut.

2013-07-25 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0