Jag är tydligen inte svensk

Alltså fyyyyy vilken tråkig kväll det har varit! Och fortsätter den såhär så blir det en tidig kväll, skönt!

Fredrik och gänget kom förbi och käkade sin favoritmat, Hasir Special ;)

Och vet ni?
Nu är det 100% bekräftat.
Jag ser inte svensk ut.

Ett gäng danskar skulle gissa min nationalitet och vet ni det första de gissade att jag var ifrån?
-Ukraina. (Kryssningsminnen, anyone?)
-Island.
-Ungern.

Jag har även fått höra att jag ser ut att vara italienska.

Idag sa Sam att första intrycket han fick av mig var Albanien.
ALBANIEN, really?!

Och när jag säger att jag är svensk så tror ingen att jag är helsvensk.

AWESOME!!


Kommentarer
Postat av: Mama

Förstår inte varför inte folk kan se att du är helsvensk. Yllesvensk så det heter duga :) Puss & Kram

2013-07-29 @ 06:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0