Jag måste klara mig!

Godmorgon från liiiite disiga Alanya!

Jag var så lycklig imorse (läs: kl.11.15) när jag vaknade och det såg ut att vara molnigt! Uppe med tuppen kändes det som, hoppade upp med glädje och sprang ut på balkongen för att beskåda att solen bara låg bakom ett moln...
Det enda molnet på hela himlen också.

Typiskt.
Men idag är det iaf lite disigt! Alltid något :)

Jag hörde att det tydligen ska härja en otrolig magsjuka här i Alanya nu. Och det är inte bara på någon enstaka restaurang eller hotell, det är över hela staden??
Vad otäckt, men jag brukar klara mig från såna sjukdomar :)

Vi har just käkat frukost btw, på tal om magsjuka ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Magsjuka, ja det kan man säga och de flesta är barn. 42 personer som har / ligger på sjukhuset. De flesta har blivit smittade på Blue Village Pascha Bay hotell. Till och med så illa så ett barn kanske måste ta bort organ hemma i sverige. Usch, man ska inte ha All Inclusive. Kram och sköt om dig.

2013-07-31 @ 12:22:24
Postat av: Thess

Halloj!
Det vi har läst här hemma är att det är på hotell Blue Village Pascha Bay (Fritidsresor) där 34 barn har drabbats av magsjuka.
Ha det bäst/Kramis

2013-07-31 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0