Kontaktad av pressen

God morgon!
Vilken hemsk bussolycka det har varit i Alanya, va?!
En 14årig svensk kille dog bl.a... men vid det här laget vet alla redan om det?
 
Jag fick själv veta det i Lördags eftermiddag medan vi satt i terminalen på Viking Line, i väntan på att få kliva på båten igen.
2 journalister från Expressen hade mailat samt skrivit till mig på bloggen och ville ha kontakt med mig för en intervju om jag visste något om händelsen.
 
Eftersom jag fick reda på det utav pressen själv så ringde jag genast upp Kadir och frågade ut honom och hänvisade Expressen till honom. Tror ni han var nervös över att de ringde!? :)
 
Sen har jag inte hört något mer om detta, och igår var jag för trött för att fråga ut Kadir om det... Dubbelkryssningar tar på krafterna :P
 
 
 
 
 
Bilder och annat kul från helgens kryssningar kommer senare.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Expressen kontaktade mig också. Hade dock inte en aning om det när jag blev kontaktad :S Hemskt i alla fall!!

2013-07-01 @ 09:52:05
URL: http://xbecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0