Privatliv? Nääää

Hallååååå... (Jönssonligan-Sickan-Love-inlevelse).

Kadir har fixat extra 30 minuter på rasten nu och framöver, shit så skönt! De extra 30 minuterna känns faktiskt ;)

Vi åkte till Migros borta vid strand 15 och inhandlade lite saker för våran kommande ultramyskväll :) Ikväll ska jag ju ut med Freddan (om de orkar) så ikväll blir det sent.

Ni förstår, man måste planera sånt här, fast oftast så går ju planer åt skogen i den här staden.

Jag försöker göra lite ändringar på min FB också. Ni läsare som också följer mig på FB kommer inte kunna se bilderna jag lägger ut, om vi inte har en vänrelation. Anledningen till detta är att många det finns en del "psykopater" som försöker hålla koll på saker som sker och det stör mig något så förbannat! Därför ska jag se till att enbart vänner kan se min fb, de andra får hålla koll på bloggen ist.

Jag tog en bild tidigare idag, en cool sak som stog utanför Hasir, och den tog jag bara för min käre fars skull :) HOPE HE LIKES!


Kommentarer
Postat av: Mama

Skönt att ni får lite extra rast, det är ni värda. Hoppas bara det kommer att hålla i sig. Säker på att pappa gillar "det" som stog utanför Hasir. Puss & Kram

2013-07-27 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0