Snart rast!

Nu är det snart dags för rast, om ca 1 timme!
Kadir och jag ska ner på stranden en sväng, men idag är vågorna sjukt höga så det blir nog inget bada för mig.
Blir till att bättra på brännan istället ;)

Åååååh, kan ingen komma och hälsa på mig nu? Jag har snart vart här i en vecka och har inte festat i hamnen än... Promenaden i hamnen räknas inte!

Och igår kom vi hem skapligt tidigt faktiskt! Och jag ÄLSKAR att vi har TV i den här lägenheten... Det har vi inte haft förut! Och igår kopplade vi in min dator och såg på Supernatural! Vilken lycka!


Kommentarer
Postat av: Mama

Härligt att ni har TV. Vad tycker Kadir om Supernatural ? Hoppas han gillar serien. Sköt om varandra och ha det så bra. Kram

2013-07-11 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0