Soft dag :)

Vilken skön dag!
Den började soligt men nu är det molnigt och lite svalare :)

Det blir ju mycket stillasittande här alltså, och jag blir uttråkad så sjukt fort så idag har varit en bra dag.
En långpromenad och en mindre.
Jag har tagit en liten promenad med 2 av 3 Helsingborgare.
Den ena killen ville tatuera in en design som JAG gjorde!
Shit så hedrad jag känner mig :)
Så vi gick bort till en tatuerare och på Lördag ska han tatuera sig. Ni får se då vad det är :)

Personalmaten idag var typ bönor och något annat äckel så jag sitter här och mår illa :( får ta och beställa in något annat senare ;)

Och snart rast för herr Turk :) Vi hade tänkt att gå till stranden men jag vet inte om jag är så sugen på det när det är molnigt alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma väder här, jättefint på förmiddagen men nu molnigt och blåsigt. Men så kvavt, undrar om det kan bli lite smällar framåt kvällen. Ha det bra.

2013-07-18 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0