Vad kan man säga...

Vill meddela att Hasir Restaurant är fullsatt! Långbord, familjer, Helsingborgarna, tyskarna...

Haha, på tal om tyskarna så har jag en liten rolig historia om dom!
Den ena killen fick tydligen "fel signaler" av mig och fick vissa känslor som absolut inte var meningen att de skulle komma.
Så hela veckan har han varit hur gullig som helst mot mig och alla på Hasir har lagt märke till det.

Igår när Kadir kom till Casablanca så fattade tysken poängen.
EFTER EN VECKA!

Så idag har han totalignorerat mig hela dagen.
SERIÖST?!
Vad trodde han skulle hända liksom?!

Jag sitter och kollar åt deras håll lite då och då men han vägrar att se på mig.

HAHA!!


Kommentarer
Postat av: Mama

Tråkigt när folk uppfattar fel signaler, men vad ska man göra åt det. Han borde ju ha fattat innan tycker jag. Hoppas allt är bra iaf och att ni har bra snurr på affärerna, men det verkar det ju som om ni har. Kram till dig och Kadir.

2013-07-17 @ 08:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0