VILL HA!

Tillbaka efter rasten!

Jag är sugen på ett par långbyxor, fast inte jeans och inte mysbyxor och de får absolut inte vara harem! Vill ha lite luftiga byxor men inte FÖR luftiga...
Fattar ni?

Jag har letat som tusan men jag hittar bara såna som är extremt jättestora :( typ pensionärer-som-har-blöjor-stora.

Tyvärr köpte jag ett par svarta JÄTTESTORA byxor idag, bara för att och jag ångrar mig som fan. Jag ville egentligen inte ha dom... Så varför köpte jag?!
Åååååh...

Någon som vet ett bra ställe med såna byxor?
Och kanske inte i såna hemska färger...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vet inte i Turkiet men om du har någon som ska på besök snart så tycker jag dessa är snygga. http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/byxor-shorts/only-589/dalia-mix-pant-589897-6143/

Svar: Tack så mycket!! :)
Marre

2013-07-20 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0