En kväll i båten...

Godmorgon!
Hoppas ni hade en bra dag igår! Ni andra också, som inte hade nationaldag :)
Min dag kunde nog inte ha blivit bättre! Solade hela dagen (ränder på ryggen, AJ!) sen vart det grilla... Årets första grilla för mig också!! Det ni!

Och som avslutning tog jag, Helena, Tom och Calle några timmar i båten på Lindesbergs vackra sjö samt ån ut mot Rå svalen, Gusselbybron. Så otroligt vackert, nu är jag verkligen glad att jag är i Sverige för första ggn på flera år och upplever den svenska sommaren, med den mest underbara natur man bara kan tänka sig!
Jag njöt av varje sekund :) vi skulle haft gasolbrännare och lite tändstickor bara... Jäkla myggor alltså!

Vi såg två uttrar också!
UTTER liksom!
Så häftigt!
Så söta!

Jag ska lägga ut alla mina fina bilder sen, men senare för nu är det för fint väder för att göra annat än att vara ute!

Hörs!
Puss


Kommentarer
Postat av: Wifey .....

Uttrar? - det var BÄVRAR !

Svar: Jävlar! Jag visste att det var något fel, kändes liksom inte rätt när jag skrev utter! haha... tack ska du ha!
Marre

2013-06-07 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0