Gårkvällen i bilder

Hallå igen.
Nu tänkte jag lägga ut alla de fina bilderna jag tog under våran lilla fisketur / utflykt med båten.
Och rättelse från Sjöhäxan, det var bävrar vi såg, inte uttrar.
My bad..
 
Ha överseende med att jag tog alla bilderna med iphone, därav kvaliteten. Jag hade ingen aning om att Lindesjön samt ån skulle vara så vacker att jag skulle ta bilder!
 
Kapten Tom.
 
Vi fick en baby-gädda på kroken!
 
Sen tog Helena över rodret och med handen på hjärtat så kan jag lova att jag höll på att hoppa över bord. Vi höll bokstavligen på att kantra tack vare Tom som inte kunde sitta stilla!
 
Efter att ha cirkulerat en stund på sjön tog vi fart in mot ån och ut mot Gusselby-bron istället.
Den här bilden togs strax innan 23.00... och fortfarande ljust ute! Ååååååh, som jag har saknat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0