H.D-fest i helgen :)

Jamen godmorgon igen!

Ååååh, nu börjar man räkna dagarna alltså! Så roligt! Alanya närmar sig :)

Har ni haft en bra helg?
Min var fullspäckad som vanligt... Ni vet ju att i Fredags var vi ute med båten på kvälls/nattfiske, i Lördags var jag och kollade på när Black Knights spelade mot Carlstad Crusaders i amerikansk fotboll...

Och vet ni vad?
Direkt när jag kom hem var det bara att svida om för vi åkte på rockabillyfest ute hos Big Twins! Big Twins är ett gäng med passion för Harley Davidson, motorcyklar alltså ;) Vilken upplevelse det var att vara i deras lokal, se så många motorcyklar och olika mc-gäng!
Alla var hur trevliga som helst :)

För att inte tala om vilket bra band de hade :)

Tyvärr tog jag aldrig någon bild i lokalen, vi var upptagna med annat. Däremot ute i partytältet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0