Örebro´s Black Knights - amerikansk fotboll!

Hallå läsare!
Hoppas ni haft en bra helg! Min var bara helt perfekt... jag spenderade helgen med min älskade pappa!
I Fredags vet ni ju redan, poolhäng och grilla vart det, så min bränna har allt tagit sin början!
 
I Lördags var vi på amerikansk fotboll, och såg Örebro´s lag Black Knights!
Ååååååh vad jag älskar den sporten! Motorer i all ära, men när det kommer till övrig sport så är det amerikansk fotboll som gäller... Vanlig fotboll är gulligt jämfört med dessa tacklingar och fan-och-hans-moster som sker på denna plan!
 
Matchen var på Behrn Arena, vi kom in gratis och vi satt på "4e Våningen" samt satt i "logen" eller vad det nu kallas där uppe.
 

 
 

Black Knights gör sin supersnygga entré och publiken jublar. Herrejäklar vilken känsla det är att uppleva sånt!
'
 
 
 

Dags för den vackra Svenska Nationalsången. Lite besviken blev jag på tjejerna som höll i flaggan som inte verkade veta bättre... FLAGGAN SKA ALDRIG VIDRÖRA MARKEN!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0