Sveriges Nationaldag!

Åååååh, idag visar Sveriges väder sin bästa sida! Nationaldagen och allt i sin ära också, inga fel här inte!

Jag vet inte hur det är med mina norska och danska läsare, men i Sverige är man nästan kallad "rasist" för minsta lilla. Vi får inte spela våran nationalsång i skolor, att hissa Svenska flaggan är dömt till att vara rasist.
I våra media har t.o.m någon idiot gått ut och sagt att han/hon vill att våran nationalsång ska skrivas om för att den är dömande, eller något sånt.
Pinsamt.

Men det skiter jag fullständigt i.
Idag spelar jag våran vackra nationalsång högt och gärna, hissar svenska flaggan och är stolt.
Jag är inte rasist för det.

Ikväll blir det grilla och en tur ut i båten med Tom och Helena :)

Glad Nationaldag på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0